PRECIOUS UKHT, Alhamdulillah, heeft het weer voor elkaar!
Een tijdje geleden de Nida collectie ingekocht en het is tot nu toe mijn absolute favoriet! De Farasha Abaya, gecombineerd met de bijpassende Khimaar, is perfect! Het maakt het zoveel makkelijker om een mooie outfit samen te stellen zonder veel na te denken. Zoals altijd heeft de winkel weer leuke nieuwe items die me telkens blijven verrassen. De klantvriendelijkheid is echt top; het personeel is altijd bereid om te helpen en zorgt ervoor dat je je meteen welkom voelt. Ik hoop echt dat ze in de toekomst meer varianten van de Yemeni Khimaar collectie aanbieden. Zodra ik er een aan heb, krijg ik altijd zoveel complimentjes, zowel voor de stof als het model. Altijd een geweldige winkelervaring! Moge Allah jullie doen groeien. Wa assalamoe 3alaikoum.
Goed
Goed
Gied
Goed
Kreukt snel